måndag 3 januari 2011

Det är så roligt!

Fy tusan (som min dotter brukar utbrista) vad roligt det är att ge bort smått och gott som länge legat hemma hos mig och som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med, eller var jag ska lägga dem... Tyghyllorna svämmar över, garnlådan är sprängfylld och det finns en massa saker som gärna byter ägare. 

Tack till alla er som hänger på och nappar på mina give aways, det glädjer nog mig allra, allra mest.

Grattis till Anki och FridoLi som ikväll var snabbast på tangenterna!

2 kommentarer:

  1. Javisst är det roligt med tävlingar. Som den tävlingmänniska jag är har jag sniffat omkring vid varje give-away trots att jag har ett minst sagt ansträngt förhållande till min symaskin ;)Kram på dig, fina Karin!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin