måndag 21 februari 2011

Fabric pouch


Titta vad som damp ner i min postlåda idag! Hela vägen från Hawaii har denna lilla goding färdats. Det här var kärlek vid första ögonkastet när jag såg den på One Shabby Chicks blogg. Jag var bara tvungen att ha den... Hon säljer små fina handgjorda saker på Etsy och jag slog till på direkten. Knappt en vecka tog det för den att hitta hem till mig. Lite knölig hade den blivit av transporten, men jag tänkte pyssla om henne lite ikväll för att sedan bestämma vad hon ska få innehålla. Pennor? Näe, kan bli fläckar. Smink? Näe, jag sminkar mig minimalt. Virknålar? Näe, virkar inte så ofta. Kanske får den här lilla tygväskan helt enkelt bli min smått och gott väska att ha i ryggsäcken. Så får det nog bli.

Åh den är så fin!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin