måndag 21 februari 2011

Slöjdlärare?

Hmmm... Sitter i biblioteket och pluggar inför en mattetenta. Kom på att jag saknade en bok så jag gick för att hämta ref.littersturen och på väg tillbaka ser jag en slöjdtidning bland tidskrifterna. Måste ju kolla lite närmare på den... Vips så hade 20 minuter passerat. Hittade en intressant artikel skriven ur ett pojke/flicka perspektiv. Varför lade dom ner slöjdlärarinriktningen i Uppsala?! Grrrr....

Vet att jag är lite off topic här men det är ju skittråkigt att läsa matte när det enda jag vill är att sy. Syyyyyy! :)












- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Håller med dig! Varför la de ner utbildningen???

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig. Jag vill också syyyyy! Som tur är så jobbar ju jag med mitt intresse, musik. Så det känns inte tråkigt att pyssla med trots att jag helst vill syyyyy. Särskilt inte när man bara jobbar en dag i veckan, hehe. :)

    Du visar väl tygerna från syfestivalen sen?

    SvaraRadera
  3. Man kan läsa slöjd på distans i Linköping :-) tre träffar ca 3dagar/gång varje termin.
    Det gör jag :-D

    SvaraRadera
  4. Åh vad är det jag hör.... Kristin, tack! Ska kolla upp detta genast. Tack!

    SvaraRadera
  5. Men det är ju perfekt, Karin. Då kan du äta och sova hos mig! :-) Jippi!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin