torsdag 25 juli 2013

Njut av detta!







 Den här fina bilden har jag lånat från en fantastiskt fin blogg som heter "Rimna's skafferi". Jag har inte kikat på några bloggar sedan maj. Det ni! Det tog helt enkelt stopp efter 5 intensiva blogg/sy/tygaffärs-år. Pausen var behövlig, men nu senaste tiden har jag börjat känna mig dragen till syrummet igen och alla mina tyger. Ikväll hamnade jag via en slump hos Rimna och blev bara så lycklig! Vackra stora bilder och inte för mycket text. Me like! Inspiration rakt upp och ner! Mer än så orkar man ju inte nu under den heta sommarmånaden juli. Vad ni än gör, så vill ni inte missa hennes blogg. Ta en titt vetja!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad jag känner igen mig. Jag har inte heller tittat på bloggar på ett ganska långt tag och snubblade precis som du in på Rimna's skafferi! Helt klart värt ett besök!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du kikat in till mig och fått inspiration!
    Tack så mycket för att du länkar och för dina fina ord <3

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin